Searching...
Saturday, December 25

Craciun fericit!

Ieri am pus la posta un set pe care i l-am donat Dianei Borboly in speranta ca isi va implini visul... iar astazi primesc un e-mail de la Andra (bijouxdemonange) care m-a miscat extrem de profund...

.... desi nici nu mai speram, e uimitor cat de mult te poate bucura recunostinta semenilor tai!
Cat de mult conteaza un cuvant bun din partea celor de la care nu te astepti, ca sa nu mai spun cat de mult doare sa astepti ceva de unde nu va veni niciodata ...
Cu toate acestea, va multumesc ca mi-ati inseninat Craciunul!
Mai ales ca toate acestea le-am descoperit in sfanta zi de Craciun!
DE-LA-SUFLET-LA-SUFLET-CREATOR




Sarbatori fericite si pline de dragoste si frumos! 

1 comentarii:

Va rog sa imi scrieti pentru orice intrebari sau idei pe care le doriti puse in practica!