Searching...
Monday, November 4

Creeaza romaneste!

 Breslo.ro ne-a provocat creativitatea in ultima saptamana cu un concurs pe masura indemanarii si talentului membrilor sai, tema acestuia, sub titulatura "Creeaza romaneste!", fiind tocmai creearea unor obiecte inspirate din specificul national.
Cu mare bucurie si incantare mi-am aplecat atentia asupra izvoarelor noastre de cultura si frumos, cum imi place mie sa denumesc arta noastra populara.
M-am hotarat intr-un final sa preiau ca tema de inspiratie minunatele motive traditionale din Maramures, zona Poiana Izei, iar ceea ce a iesit, dupa nenumarate de ore de migala, puteti vedea mai jos:

 
 
 
 

 

Pe primul l-am denumit "Cate flori pe Iza'n sus", un mic tribut adus Mariei Tanase si interpretarii sale maiestre pentru "Cat'ii Maramuresu' " iar pe al doilea "Poienile Izei".

Mai multe detalii puteti vizualiza aici:
http://www.breslo.ro/Product/REZERVAT---Set-Cate-flori-pe-Izan-sus---pentru-concursul-Creeaza-romaneste_1049527





0 comentarii:

Post a Comment

Va rog sa imi scrieti pentru orice intrebari sau idei pe care le doriti puse in practica!