Searching...
Friday, February 11

le petit prince


"- Te du cu bine! zise vulpea. Iată care-i taina mea. E foarte simplă: limpede nu vezi decât cu inima. Ochii nu pot să pătrundă-n miezul lucrurilor.
 - Ochii nu pot să pătrundă-n miezul lucrurilor! spuse după dânsa micul prinţ, ca să ţină minte.
 - Numai timpul cheltuit cu floarea ta face ca floarea ta să fie atât de preţioasă.
 - Numai timpul cheltuit cu floarea mea…! făcu micul prinţ, ca să ţină minte.
 - Oamenii au dat uitării adevărul acesta – zise vulpea. Tu însă nu trebuie să-l uiţi. Devii răspunzător de-a pururi pentru ceea ce ai îmblânzit. Tu eşti răspunzător pentru floarea ta.
- Eu sunt răspunzător de floarea mea… spuse după dânsa micul prinţ, ca să ţină minte..."
Le petit prince - Antoine de Saint Exupery


Cea mai draga poveste pe care am citit-o vreodata si de care nu ma satur nicicand... Scrisa pentru copii dar destinata celor adulti... si ei tot copii... uneori.... Scrisa pentru copilul din tine, oricare ti-ar fi varsta biologica ...

O poveste de peste un secol de o actualitate frapanta: "Nu cunoaştem decât ceea ce îmblânzim! zise vulpea. Oamenii nu mai au timp să cunoască nimic. Ei cumpără lucruri de gata, de la neguţători. Cum însă nu există neguţători de prieteni, oamenii nu mai au prieteni. Dacă vrei să ai un prieten, îmblânzeşte-mă!"

Povestea - pentru cei care nu au citit-o inca, dar mai ales pentru cei ce si-ar dori sa se regaseasca citind-o, o puteti gasi aici: http://www.ceruldinnoi.ro/pages/A.Saint-Exupery-MiculPrint.htm


****************************************************************
Colierul face parte din colectia 'Gone Are the Days', bineinteles, este absolut unicat si nu il voi mai reproduce.
Este o alegorie pentru cele care stiu ce se ascunde in spatele aparentelor dar carora nu le este frica sa epateze uneori prin indrazneala lor.

Be bold, be wise, be glamorous ar fi un slogan tocmai potrivit acestui tip de colier :-).

Colierul este lucrat manual in intregime, l-am creat cu mult drag iar intregul proces a durat destul de mult deoarece am dorit neaparat sa fie cu adevarat unic. Toate elementele sunt de o calitate foarte buna, am folosit blana naturala - capul de vulpe ai carei ochi sunt din margele de sticla si chips de piatra soarelui, trandafirii sun din oganza, saten si tulle, suportul este din panza de bumbac intarita dublata cu organza.
Sistemul de prindere este la baza gatului, usor reglabil si se inchide la spate cu ajutorul unei carabine dispuse pe un lant fin antichizat.

Dimensiuni:
La baza gatului, usor reglabil
Latime: central - ~14cm, lateral 10cm
Inaltime: ~3cm
*****************************************************************
A se pastra ferit de agenti externi de tip umezeala, praf, caldura.
A se purta cu indrazneala si pasiune!
*****************************************************************
mai multe detalii aici: http://www.breslo.ro/Product/le-petit-prince_299146

0 comentarii:

Post a Comment

Va rog sa imi scrieti pentru orice intrebari sau idei pe care le doriti puse in practica!