Searching...
Thursday, February 24

nu stiu altii cum sunt ...

.... dar eu ma bucur imens cand constat aprecierea pe care ceilalti oameni mi-o daruiesc...

Doua bucurii, pe langa multele altele din week-end in sfera creativa - de care, ca si alte 'surate de suferinta', nu ma pot dezbara - le-am descoperit prin intermediul lui Loulou si al Ruxandrei.
Despre Loulou (Anca) si Andra pe care le apreciez in mod deosebit pentru tenacitatea si staruinta cu care stiu sa lucreze - am mai scris intr-un post precedent.
Ruxandrei ii multumesc pentru ca mi-a daruit o imagine de suflet :-).
Incerc din rasputeri " marea cu degetul " si nu sunt nici pe departe atat de avansata precum voi, Loulou si Andra.
De fapt, modul meu de abordare al fiecarei lucrari se aseamana intr-o  mare masura cu cel al Andrei, creez din pasiune si dorinta de a transmite prin imagini propriile trairi.

0 comentarii:

Post a Comment

Va rog sa imi scrieti pentru orice intrebari sau idei pe care le doriti puse in practica!